Usluge

Brendiranje

Prepoznatljivost se pažljivo i uporno gradi, a uspješan brend nastaje na viziji.

Brendiranje je proces izgradnje i jačanja brenda ili robne marke.

Brendiranje uključuje strateško pozicioniranje brenda na tržištu, razvijanje vizuelnog identiteta (poput logotipa, boja i fontova), i kreiranje konzistentne poruke koja se prenosi kroz sve kanale komunikacije.

Ovaj proces se ne bavi samo vizuelnim elementima poput logotipa i boja; on obuhvata sve što brend predstavlja, uključujući vrijednosti, obećanja koje brend daje svojim kupcima, i ukupno iskustvo koje potrošači imaju sa brendom. Brendiranje je strateški posao koji zahtijeva detaljno planiranje i implementaciju na više nivoa.

Ciljevi brendiranja:

  • dodati vrijednost proizvodu/usluzi;
  • izgraditi identitet i pričati koherentnu priču;
  • izdvojiti se od konkurencije.

Vizuelni identitet

Kreiranje logotipa, odabir boja i fontova koji brendu daju prepoznatljiv vizuelni identitet.

Izgradnja povjerenja

Kreiranje poruka i kampanja koje ciljaju na emocionalnu povezanost sa ciljnom grupom, čime se podstiče lojalnost i prepoznatljivost brenda.

Pozicioniranje brenda

Strateško definisanje mjesta brenda na tržištu i njegove jedinstvene vrijednosti u odnosu na konkurenciju.

Konzistentna komunikacija

Održavanje jedinstvenog tona, stila i poruka preko svih kanala komunikacije kako bi se osigurala prepoznatljivost i dosljednost brenda.

Predstavite nam vašu viziju.

Uspješno osmišljen identitet i efektno brendiranje je ono koje je nastalo na temeljima povjerenja između kreativne agencije i klijenta. Važno nam je da razumijemo vaše poslovanje, ali i da shvatimo vašu viziju i upoznamo vaše vrijednosti i ciljeve prije nego što započnemo proces „prenošenja na papir“.

Brendiranje je
proces

Uspješno brendiranje zahtijeva strateški pristup, kreativnost i kontinuirano ulaganje, jer ono u konačnici diktira kako se brend percipira na tržištu.

Definisati misiju

Utvrđivanje osnovnih vrijednosti i ciljeva brenda.

Vizuelni identitet

Kreiranje logotipa, boja, i tipografije koji vizuelno predstavljaju brend.

Poruka brenda

Jasan i sažet izraz: šta to brend predstavlja i nudi.

Pozicioniranje

Identifikacija i diferencijacija brenda unutar tržišne niše.

Konzistentnost

Održavanje jedinstvenog tona i stila preko svih platformi.

Angažman publike

Izgradnja odnosa i interakcija sa ciljnom grupom.

What clients say about our Managed IT Services

5/5
4.9
4.5/5
tu smo za vas

Postanimo partneri

Zadovoljstvo nam je da odgovorimo na sva vaša pitanja i nedoumice. Dostupni smo svakog dana u sedmici, a uvijek možemo da se nađemo i na kafi.

O nama su rekli:
Šta se dešava nakon što popunite kontakt formu?
1

Predložićemo vam vrijeme i mjesto sastanka (možemo i Zoom/Teams)

2

Razgovaramo o svim aspektima vašeg pitanja i poslovnih potreba

3

Pripremamo prijedloge i ponudu

Zakaži besplatnu konsultaciju