
Reklama u pravo vrijeme
Display Ads - baneri na portalima
Search Ads - reklama u rezultatima pretrage
Google Ads oglasi predstavljaju jedan od najmoćnijih alata za promociju na internetu. Više od 90% upita pretrage vrši se preko ovog pretraživača, a takođe, u Google mreži za prikazivanje vizuelnog promotivnog sadržaja (banera) nalazi se preko 2 miliona web-sajtova.
Digitalac, kao poseban departman za digitalni marketing u Agenciji za marketing Influence, pruža uslugu upravljanja Google Ad Manager nalogom i procesom izrade, targetiranja i plasiranja oglasa, bilo da se radi o oglasima koji se tiču pretrage, ili oglasima u vidu vizuelnih banera.
Usluga Google oglašavanja podrazumijeva dva troška: 1) budžet za zakup oglasnog prostora koji se plaća direktno kompaniji Google; 2) naknada agencije koja organizuje, postavlja i vodi proces oglašavanja.
Agencijska naknada može biti fiksna (paušalna) ili procentualno određena u odnosu na ukupan budžet oglašavanja, što zavisi od konkretnih potreba i zahtjeva klijenta, i što se precizira u daljim dogovorima.
Pojedine brze kampanje za određene manje segmentne grupe mogu koštati samo nekoliko stotina evra ili dolara, dok u konkurentnijim industrijama budžeti prelaze nekoliko desetina, pa i stotina hiljada evra ili dolara.
Display oglasi su vizuelni oglasi, najčešće u formi banera, koji se prikazuju na širokoj mreži web-sajtova, aplikacija i na platformi YouTube, koji su dio Google Display mreže (Google Display Network – skraćeno: GDN).
Zamislite to kao digitalni bilbord koji se pojavljuje tamo gdje se vaši potencijalni klijenti nalaze dok surfaju internetom – čitaju vijesti, gledaju video zapise ili koriste omiljene aplikacije. Cilj im je da privuku pažnju, izgrade svijest o brendu i podstaknu korisnika da klikne na vašu web-stranicu ili da izvrši željenu akciju.
Za razliku od Search oglasa koji se oslanjaju na tekstualnu pretragu u Google pretraživaču, Display oglasi su vizuelno atraktivni, a koje možete koristiti za širenje svijesti o vašem brendu ili proizvodu, kao i za remarketing, odnosno ponovno „targetiranje“ korisnika koji su već bili u interakciji sa vašim biznisom.
Search oglasi su tekstualni oglasi koji se prikazuju na vrhu ili dnu rezultata Google pretrage, kada korisnici traže određene ključne riječi ili fraze. Oni su dizajnirani da budu što relevantniji za upit korisnika, nudeći instant rješenje za njihovu potrebu.
Kada neko pretražuje, na primjer, “najbolji digitalni marketing Banja Luka”, Search oglas vaše agencije se može pojaviti odmah ispod pretrage, jasno označen kao “Sponzorisano” ili “Oglas”.
Glavna prednost Search oglasa je visoka namjera kupca: korisnici koji pretražuju već aktivno traže nešto, što znači da su bliže odluci o kupovini. Idealni su za privlačenje kvalifikovanih potencijalnih klijenata koji su već spremni za akciju.
Ove oznake predstavljaju ključne metrike u digitalnom oglašavanju koje nam pomažu da mjerimo uspješnost kampanja:
CPC (Cost Per Click):
Cijena koju plaćate po svakom kliku na vaš oglas.
CPM (Cost Per Mille/Thousand):
Cijena koju plaćate za hiljadu prikaza vašeg oglasa.
CTR (Click Through Rate):
Procentualni odnos broja klikova na vaš oglas prema broju njegovih prikaza.
CPR (Cost Per Result):
Cijena koju plaćate za ostvareni željeni rezultat, odnosno konverziju (npr. prodaju, popunjenu formu, prijavu na newsletter).
Nijedna agencija ne može garantovati direktnu prodaju samo putem oglasa.
Prodaja je složen proces i zavisi od niza faktora: snage vašeg brenda, kvaliteta proizvoda/usluge, iskustva na web-sajtu, cijene i opšteg tržišta.
Digitalac garantuje maksimalnu optimizaciju oglasa i strategije da privučemo najkvalifikovaniji promet.
Naš cilj je da povećamo šanse za prodaju, ali konačan rezultat je kombinacija našeg znanja i svih aspekata vašeg biznisa.
Za Google oglašavanje je neophodno da imate Google Ads nalog i kreativu (promotivna rješenja, reklame) koje želite da promovišete.
Ukoliko ništa od toga nemate – bez brige, Digitalac može da izradi nalog za vas i da upravlja svim fazama procesa izrade i objave reklame.
Nakon što završimo našu saradnju, nalog ostaje u vašem vlasništvu kako biste ga mogli ponovo koristiti.
Google oglasi su izuzetno popularni iz nekoliko ključnih razloga. Prvo, Google je dominantni pretraživač i većina ljudi ga koristi za traženje informacija, proizvoda ili usluga. To znači da vaši oglasi dolaze do korisnika u pravom trenutku, kada aktivno pokazuju interesovanje za ono što nudite.
Drugo, Google Ads omogućava izuzetno precizno targetiranje. Možete dosegnuti publiku na osnovu lokacije, interesovanja, ponašanja, demografskih podataka, pa čak i pretraga koje su ranije vršili. Treće, pružaju brze i mjerljive rezultate. Oglasi se mogu pokrenuti gotovo odmah, a njihov uspjeh se detaljno prati, što omogućava stalnu optimizaciju i efikasno trošenje budžeta. Ukratko, popularni su jer su efikasni, ciljani i donose vidljive rezultate za biznise.
Internet je prezasićen oglasima. „Vidljivost“ vaših Google reklama zavisi, ne samo od kvaliteta njihovog dizajna, nego i originalnosti. Zašto? Zato što je visoka koncentracija promotivnih sadržaja dovela do toga da oglase prosječni korisnici sve više ignorišu, tačnije – nenamjerno ih ne primjećuju.
Kako bismo izbjegli takvu situaciju, mi insistiramo na drugačijim kreativnim rješenjima, naročito u vidu animiranih i interaktivnih oglasa. U kombinaciji sa dobro promišljenim pozivom na akciju (call to action), vaši animirani i interaktivni oglasi imaju mnogo veći potencijal da budu vidljivi i da vam zaista „konvertuju“ (donesu ostvarenu prodaju ili drugi željeni rezultat), nego što bi to bio slučaj sa klasičnim statičnim „prezentacionim“ oglasima.
Google oglašavanje u rezultatima pretrage ostvaruje bolje rezultate ukoliko dobro poznajemo psihologiju i socijalnu psihologiju. Poznavanje tehničkih specifičnosti i posjedovanje određenih digital media buying vještina sasvim sigurno doprinose ukupnom rezultatu (i često čine razliku), ali suštinsko poznavanje vašeg kupca ili klijenta, glavni je razlog zašto je vaša kampanja uspješna.
Digitalac tim u svom pristupu objedinjuje oba smjera: sa jedne strane vladamo neophodnim tehničkim vještinama, a sa druge strane istražujemo kako vaš kupac/klijent razmišlja i kako pretražuje internet. Taj način nam je omogućio da budžet naših klijenata bude maksimalno iskorišten, odnosno da postižemo najveći mogući conversion rate.
Dovoljan je jedan telefonski poziv ili poruka, nakon čega ti šaljemo kratak upitnik u kojem ćeš nam približiti potrebe tvog biznisa. Nakon što prikupimo odgovore koji su nam neophodni, ponudićemo ti odgovarajuću strategiju sadržaja i oglasa.
ili popuni kontakt formu u nastavku
Zadovoljstvo nam je da odgovorimo na sva vaša pitanja i prijedloge.
Pozovite nas, pošaljite e-mail ili popunite kontakt formular na ovoj stranici. Dostupni smo svakog radnog dana u sedmici: možemo popiti kafu ili dogovoriti video poziv na bilo kojoj od platformi koje koristite – Teams, Zoom ili Meet.
Kontakt