Meta otkriva 5 savjeta za bolji učinak oglašavanja u 2025.

Kompanija Meta (vlasnik društvenih mreža Facebook, Instagram i Threads) podijelila je ključne uvide i preporuke za brendove koji žele da iskoriste najnovije trendove i poboljšaju učinak svojih oglasnih kampanja.

U fokusu su vještačka inteligencija, video sadržaj, poslovna komunikacija, Threads i saradnje sa kreatorima sadržaja.

Ovi savjeti dolaze neposredno nakon objave finansijskog izvještaja za prvi kvartal 2025. godine i predstavljaju smjernice zasnovane na podacima o ponašanju korisnika i performansama oglasa.

AI oglasi donose mjerljive rezultate

Meta nastavlja da ulaže u automatizovane oglasne funkcionalnosti pod oznakom Advantage+, koji koriste moć AI tehnologije za bolju personalizaciju i optimizaciju kampanja.

  • AI oglasi donose u prosjeku $4,52 prihoda po potrošenom dolaru, što je 22% više nego kod standardnih kampanja.
  • GEM (Generative Ads Recommendation) donosi i do 5% više konverzija na Facebook Reels oglasima.

Meta preporuka:
Zbog toga, Meta preporučuje da koristite funkcionalnost Advantage+ kampanje i pratite “opportunity score” koji vam predlaže AI optimizacije za bolji učinak. Oglašivači koji su pratili ove preporuke, kako navodi Meta, bilježe do 5% niži trošak po rezultatu.

Digitalac preporuka:
Za tržište Balkana, kao i za druga tržišta na kojima engleski jezik nije dominantan, ipak je potrebno oprezno pristupiti funkcionalnostima koja koriste vještačku inteligenciju, jer se navedene smjernice i izvještaji odnose, prije svega, na velika tržišta u kojima dominira engleski jezik.

Video vodi novu eru angažmana korisnika

Meta ističe da se „konzumacija“ video sadržaja na platformama Facebook i Instagram povećava iz godine u godinu, naročito među američkom publikom. Reels formati pomažu u otkrivanju novih brendova – čak 2 od 3 korisnika tvrde da su kroz Reels oglase otkrili neki novi proizvod.

Meta preporuka:
Koristite video sadržaje za oglašavanje, AI alate za generisanje video sadržaja i isprobajte nove Meta AI alate za unapređenje video sadržaja (poput nove funkcionalnosti koja „proširuje“ površinu u različite formate – npr. u vertikalni format za story).

Digitalac preporuka:
Ukoliko se previše oslanjate na AI generisanje sadržaja u njegovoj trenutnoj fazi razvoja, postoji mogućnost da značajno oborite kvalitet sadržaja. Koristite ga oprezno.

Direktna poruka brendovima – budućnost je u razgovorima

Poslovna komunikacija putem poruka je jedan od ključnih stubova Metine strategije. Tome govori u prilog činjenica da WhatsApp ima preko 3 milijarde aktivnih korisnika mjesečno, a Messenger preko 1 milijardu. Dodatno, 600 miliona razgovora dnevno se vodi putem WhatsApp, Messenger ili Instagram Direct.

Meta preporuka:
Ukoliko ne koristite neki od pomenutih kanala – WhatsApp, Messenger ili Instagram Direct – vrijeme je da ih aktivirate i pokrenete. Pored toga, koristite mogućnost insertacije dugmeta „pošalji poruku“ na oglase koje plasirate putem Ads Manager alata, kako biste korisnika podstaknuli da vam pošalje direktnu poruku.

Digitalac preporuka:
U praksi smo primijetili da insertacija dugmeta za pošiljku poruka stvara određene funkcionalne probleme. Na primjer, ukoliko ste podijelili link ka vašem web-sajtu i na njega dodali ovo dugme, na pojedinim pozicijama (recimo – ukoliko ste otvorili Facebook na računaru), kompletna površina oglasa (a ne samo dugme) će usmjeravati korisnika ka direktnim porukama. Dakle, korisnici ne mogu otvoriti i priloženi link. Ovu funkcionalnost preporučujemo da se koristi samo ukoliko se bavite prodajom.

Threads – nova prilika za oglašavanje

Metina aplikacija Threads, koja je do sada prikupila preko 350 miliona aktivnih korisnika mjesečno, otvara nova vrata za brendove.

Threads oglasi su sada dostupni svim oglašivačima, a u okviru Advantage+ i ručnih postavki, “Threads feed” će biti uključen automatski kod kampanja koje koriste Reach, Traffic i Website Conversion ciljeve.

Brend Wendy’s je među prvim testirao oglase na Threadsu i naglasio važnost prisustva “tamo gdje publika zaista provodi vrijeme”.

Meta preporuka:
Uključite Threads u svoje plaćeno oglašavanje.

Digitalac preporuka:
Saglasni smo. Testirajte, neće da škodi. Vrijeme će pokazati stvarni efekat.

Kreatori kao ključ prodaje i inspiracije

Meta nastavlja da ulaže u kreatorski ekosistem, jer publika vjeruje preporukama influensera — 40% korisnika koristi savjete kreatora prilikom kupovine na Instagramu.

Kako Meta navodi u svom izvještaju, Brend boohooMAN je uveo partnership oglase sa kreatorima i ostvario 35% više novih kupaca u poređenju sa standardnim oglasima.

Meta preporuka:

Brendovi – povežite se sa kreatorima preko Instagram Creator Marketplace i isprobajte zajedničke oglase koji objedinjuju uticaj kreatora i vašu ciljanu poruku.

Kreatori – koristite novu aplikaciju Edits za napredno kreiranje videa.

Digitalac preporuka:

Instagram Creator Marketplace nije još dostupan za sve, a iskrenost velikih platformi po pitanju uticaja influensera i kreatora sadržaja je upitna, zbog čega bismo preporučili svima da pažljivije troše novac pri planiranju ovih kanala oglašavanja.

Šta nam Meta poručuje sa ovim?

Meta jasno pokazuje gdje vidi budućnost digitalnog oglašavanja: automatizacija putem AI, dominacija video formata, jačanje direktne komunikacije i kreativne saradnje s influenserima.

Za brendove koji žele maksimalan učinak u 2025. — vrijeme je da isprobaju nove alate, prate analitiku i ostanu tamo gdje publika već jeste.

Podijeli ovaj tekst sa saradnicima:

Facebook
LinkedIn
Threads
WhatsApp
Telegram

Pretražite web-sajt: